Kliknij tu, aby skorzystać ze wsparcia specjalistów z agencji reklamowej Kraków
Gdy posiada się firmę, bez względu na to czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy dystrybutorem, działania reklamowe powinny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednakże niewielkie biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj poszukują wsparcia u agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami przydatnymi w marketingu. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (obwoluty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, kalendarzy, ulotek lub stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje też interesujące, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego oraz opracuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.
Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji często polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź konferencji, które przeważnie wymagają drobiazgowego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnej i zgranej grupy pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszelkich działań reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]