Jak wybrać firmę SEO. Uzyskaj więcej informacji.
Kiedy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Zalecamy kierować się wskazówkami specjalistów, a najlepiej samego Google.
Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google nakręciło o tym film
Nie można negować, że cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozkwita w zasadzie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo obecności innych opcji, jak np. Yahoo, DuckDuckGo bądź Bing, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, zazwyczaj jest to niemożliwe bez doradztwa speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak wybrać dobrą agencję SEO.
Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, klarownie tłumaczy, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy i kto jest jego główną konkurencją,
- umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.
Przedstawicielka Google zaznacza również, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym zauważalne rezultaty dopiero po paru miesiącach pracy.