Zapłaciłeś krocie za swoją witrynę internetową, a ta nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada nowoczesne technologie, ale pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w małej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z popularnych wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca musi zatem zatroszczyć się o to, aby stronę jego przedsiębiorstwa internauci znaleźli bez dużych trudności. Jak to zrobić? Należy zacząć od samej strony, modyfikując ją z myślą o algorytmach internetowego giganta – Google.
Optymalizacja stron – co to jest?
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje polegające na dopasowaniu witryny do wymogów wyszukiwarki. Są to zarówno zmiany kodu serwisu, jak i zapełnienie jej właściwą treścią. Jest to szczególnie istotne ze względu na to, że boty wyszukiwarek oceniają witryny w myśl z góry ustalonych wytycznych – ważne jest na przykład semantyczne wykorzystanie znaczników HTML oraz nasycenie słów kluczowych.
Optymalizacja stron – jakiej agencji zlecić?
Optymalizacja stron to zadanie wymagające dużej wiedzy o wciąż zmieniających się algorytmach Google – z tego względu też nietrafionym pomysłem okaże się edytowanie witryny bez udziału specjalistów według publikowanych w internecie poradników. Znacznie słuszniej zrobimy zlecając to sprawdzonej firmie SEO i rozpatrując to jako inwestycję – obroty notowane przez naszą firmę mogą podnieść się nawet po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]