Gadżety reklamowe to jedna z najwydajniejszych metod kreowania pozytywnego wizerunku marki w oczach konsumentów i wspólników biznesowych. Wyjątkowo dobrze w tej funkcji sprawdzają się akcesoria, po które sięgamy na co dzień – szczególnie, jeżeli bywają naprawdę praktyczne. Stąd też sporo przedsiębiorstw do promocji swoich usług wykorzystuje ołówki, torby czy latarki. Wśród gadżetów reklamowych coraz większą rolę odgrywają parasole z logo – to w końcu sprzęt, z którego często korzysta gros osób. Prócz tego parasole budzą dobre skojarzenia – głównie te związane z bezpieczeństwem oraz protekcją.
Parasole z logo – zalecane podmiotom medycznym i ubezpieczycielom
Jak wspomnęliśmy wyżej, parasole kojarzymy najczęściej z osłoną przed opadami oraz wiążącym się z tym poczuciem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne skojarzenia. Klienci bądź wspólnicy, którzy zostaną obdarowani parasolem, zapewne docenią przesłanie i wypracują sobie pozytywne zdanie o reklamującej się firmie. Dlatego właśnie parasole reklamowe niezwykle dobrze zdają egzamin w marketingu podmiotów, których podstawowym celem jest zapewnienie klientom ochrony przed rozmaitymi czynnikami. Co prawda z ich pomocą promują się rozmaite marki, aczkolwiek rekomendowane są one głównie agentom ubezpieczeniowym, instytucjom finansowym czy firmom świadczącym usługi medyczne.
Parasole z logo – jak dobrać stosowny rodzaj do promocji?
Żeby klient lub kontrahent faktycznie był usatysfakcjonowany otrzymanym parasolem, ten powinien być solidny. Z tej przyczyny szukając parasoli z logo firmowym warto zwrócić uwagę na zwłaszcza ich jakość oraz działanie. Ze względu na łatwość ich przenoszenia, najodpowiedniejszym wyborem będą parasole teleskopowe, które bez trudu zmieszczą się nawet w niewielkiej torebce.